Frank Meysman nieuwe onafhankelijk bestuurder van WDP

De benoeming van Frank Meysman tot nieuwe onafhankelijk bestuurder van WDP zal vandaag aan de Algemene Vergadering van de zaakvoerder van vastgoedbevak Warehouses De Pauw (Euronext: WDP) worden voorgelegd. De aanstelling van Frank Meysman volgt op de uitbreiding van de functie van voorzitter Mark Duyck, die sinds januari van dit jaar als Uitvoerend Voorzitter actief is om de groei en de organisatieopbouw van WDP te ondersteunen. Om te blijven voldoen aan de wettelijke bepalingen en de regels van corporate governance en om de marketingkennis uit te breiden, stelt de Raad van Bestuur van de zaakvoerder aan de Algemene Vergadering van de zaakvoerder voor om Frank Meysman als nieuwe onafhankelijke bestuurder aan te duiden. WDP INVESTEERT 7 MILJOEN EURO IN NIEUW PROJECT IN RIJSEL (FR) WPD meldt tevens dat het een overeenkomst heeft gesloten met Van Maercke Immo France voor de gezamenlijke bouw van een polyvalent opsplitsbare opslagruimte van 12.000 m2 in het Noord-Franse Neuville-en-Ferrain nabij Rijsel. WDP zal 7 miljoen euro investeren in dit project dat afgewerkt dient te worden tegen eind 2006. Het nieuwe project vormt samen met het eerder aangekondigde project in Courcelles een aanzienlijke versterking van de aanwezigheid van WDP op de Zuidelijke kant van de thuismarkt.