WDP kondigde eind december 2014 aan een intentieovereenkomst te hebben ondertekend met betrekking tot de verwerving van een nieuwe strategische XXL-site, met name de multimodale FMCG-campus voor DHL Supply Chain te Bornem. Deze acquisitie met een globale investeringswaarde van 58 miljoen euro, is vandaag gerealiseerd door de overname van 100% van de aandelen van MLB NV. Deze aandelen werden overgedragen aan WDP in ruil voor nieuwe aandelen WDP, door middel van inbreng in natura van de aandelen MLB NV in WDP. De Raad van Bestuur van de zaakvoerder, De Pauw NV, gaf vandaag, 31 maart 2015, gebruikmakend van het toegestaan kapitaal, de goedkeuring aan deze transactie, die leidt tot een kapitaalverhoging van (ongeveer) 48 miljoen euro en de uitgifte van 681.828 nieuwe aandelen WDP. Deze aandelen noteren vanaf 1 april 2015 op Euronext Brussels. De uitgifteprijs bedraagt 70,33 euro per aandeel.